Termeni si Conditii

In acest Acord al partilor:

Client inseamna orice persoana care plaseaza o comanda pe website-ul CONTI GRUP (indiferent ca este vorba de o persoana fizica sau juridica)

Bunurile reprezinta orice produs vandut sau furnizat de CONTI GRUP pe baza unei Comenzi

TOP GASTRO reprezinta compania CONTI GRUP SRL, cu sediul la adresa SOS CHITILEI NR.3, Sector 1, Bucuresti, telefon: 0727 788 358, EMAIL – comenzi@topgastro.ro

Comanda inseamna un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site

Partile se refera la Cumparator si la CONTI GRUP SRL

  1. Validitate
    1.1 Acest Acord este singura forma de contract intre partile in cauza, orice termeni si conditii vizati de Client vor fi invalizi fara un acord expres in scris. Prin trimiterea unei Comenzi, Clientul este de acord sa aplice termenii si conditiile prezentului acord in prioritate fata de orice alt acord intre parti, cu exceptia termenilor si conditiilor unui Credit Account care, in cazul aparitiei unui conflict, prevaleaza acest Acord.
    1.2 Orice Comanda este conditionata de acceptarea de catre CONTI GRUP. CONTI GRUP nu este obligat sa accepte orice Comanda sau sa justifice refuzul neacceptarii uneia. Dovada platii pentru Bunuri nu reprezinta acceptarea unei Comenzi de catre CONTI GRUP.  Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) si cuprinde toate detaliile comenzii lansate de cumparator: bunul comandat cu codul acestuia de produs, pretul de vanzare, conditii de transport cu mentionarea suportarii costului de catre cumparator, alte taxe daca este cazul, termenul in care poate fi returnat produsul/faptul ca produsul este nereturnabil
    1.3 Datorita costurilor de manipulare si transport, magazinul online CONTI GRUP nu poate procesa comenzile cu o valoare mai mica de 100 euro. Ne cerem scuze pentru eventuale neplaceri create.
    1.4 CONTI GRUP poate modifica ocazional termenii si conditiile acestui Acord publicand noile modificari in sectiunea aferenta de pe website-ul CONTI GRUP sau din catalog.
  1. Bunurile oferite spre vanzare
    2.1 Descrierea si specificatiile Bunurilor sunt prezentate pe website-ul TopGastro in momentul plasarii comenzii sau in catalogul produselor de unde a fost plasata Comanda, cu mentiunea ca acesta sa fie actualizat in momentul plasarii comenzii.
    2.2 Bunurile comandate cu cerinte pentru o anumita culoare, un anumit model sau design sunt dependente de disponibilitatea stocului. TopGastro poate inlocui produsele cu unele noi sau cu unele de calitate asemanatoare sau mai buna, culori si modele alternative, cu acordul Clientului.
    2.3 Daca produsele sunt indisponibile sau lipsesc din stoc, TopGastro poate anula comanda in intregime sau partial si returna suma de bani sau furniza o nota de credit. Alternativ, TopGastro poate schimba comanda cu acordul Clientului. Stocul final se poate schimba, chiar daca cel afisat in magazin arata in stoc sau pre comanda. Stocul final va fi transmis de catre un reprezentant TopGastro prin email sau telefon.
    2.4 Clientii care plaseaza comenzi pentru produse care au restrictionari de varsta precum solventi, cutite trebuie sa confirme ca au peste 18 ani si ca livrarea va fi primita de o persoana majora.
  2. 5 Pozele au caracter informativ si nu constituie obligatie contractuala.
    2.6 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
    - neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
    - invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de CONTI GRUP, in cazul platii online;
    - datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
    2.7 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
  1. Termeni si metode de plata
    3.1 Bunurile vor fi achitate conform preturilor afisate pe websiteul CONTI GRUP in momentul plasarii comenzii sau conform celor afisate in catalog, cu conditia ca acesta sa fie actualizat. CONTI GRUP isi rezerva dreptul de a modifica la anumite intervale de timp tarifele, atat de pe website cat si in catalog.  Ocazional, preturile afisate pe website-ul CONTI GRUP pot sa difere de cele afisate in catalog, iar CONTI GRUP se afla in afara oricarei obligatii de a onora preturile de pe website, daca comanda a fost facuta prin intermediul catalogului. O taxa de livrare si/sau asigurare poate fi platita in plus fata de pretul bunurilor. Toate preturile sunt afisate in Lei.
    3.2 Daca nu se specifica altfel, toate preturile cotate exclud taxa pe valoarea adaugata ("TVA"). Orice astfel de TVA se percepe in conformitate cu reglementarile relevante in vigoare la data plasarii comenzii.
    3.3 Ocazional pot aparea erori in ceea ce priveste  afisarea pretului / descrierii afisate pe website, caz in care CONTI GRUP se afla in afara oricarei obligati de a onora pretul incorect sau comanda.
    3.4 Plata produselor și livrarea se pot face prin oricare dintre optiunile listate pe site-ul CONTI GRUP sau in catalog
    3.5 CONTI GRUP isi rezerva dreptul de a percepe dobanzi pentru platile intraziate sau restantele determinate de client.
    3.6 Comenzile pot fi supuse unor controale de credit sau de securitate suplimentare.
    3.7 Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
  1. Livrare
    4.1 Toate informatiile legate de optiunile si taxele de livrare sunt prezentate pe website-ul CONTI GRUP si pot fi modificate ocazional.
    4.2 Comenzile vor fi procesate in interval de 1-2 zile lucratoare. Imediat ce comanda a fost verificata si impachetata, timpul estimat de livrare este de 7 zile lucratoare pentru optiunea de livrare standard prin UPS, iar comenzile ce depasesc restrictiile specificate vor fi livrate prin serviciul de livrare Groupage intr-un interval de 10-14 zile lucratoare.
    4.3 Livrarile in afara Romaniei vor fi expediate in cel mai scurt timp posibil, cu toate acestea nu putem garanta un timp efectiv de livrare, acesta variind in functie de locatia destinatarului.
    4.4 CONTI GRUP va realiza toate demersurile pentru a satisfice estimarile de timp necesare livrarii, cu toate acestea CONTI GRUP nu va fi responsabil pentru pierderea sau deteriorarea bunurilor in timpul livrarii.
    4.5 Produse livrate sunt utilizate, depozitate si instalate pe propriul risc al Clientului, iar CONTI GRUP nu va fi raspunzator pentru orice daune, pierderi sau intreruperi cauzate de acesta. In cazul in care Clientul solicita instalarea/deconectarea serviciilor, pot fi aplicate taxe si termeni si conditii adiacente, comunicate de CONTI GRUP inainte de a se realiza livrarea.
    4.6 Toate obiectele mari, aparatele de racire si produsele impachetate sunt livrate doar pana in fata casei / cladirii. Persoana care se ocupa de livrare poate ajuta Clientul cu depozitarea produselor la cererea si pe riscul acestuia.
    4.7 Toate produsele livrate trebuie verificate de client in momentul primirii, pentru a vedea daca exista daune provocate pe durata transportului.
  1. Garantii si retururi
    5.1 Conform clauzei nr. 5, bunurile vandute pe teritoriul Romaniei pot fi returnate sau rambursate, schimbate sau inlocuite in interval de 30 de zile, atata timp cat sunt returnate nefolosite, in conditii optime de vanzare si in ambalajul original. Anumite obiecte mari sau voluminoase pot fi supuse unei taxe de reintroducere in stoc. Anumite produse nu pot fi returnate din motive de igiena. Exista de asemenea anumite produse cu caracter special ce nu pot fi returnate, iar aceste specificatii vor fi mentionate pe website-ul si catalogul CONTI GRUP. Toate costurile de retur vor fi achitate de catre Client.
    5.2 Bunurile sunt garantate in conformitate cu termenii de garantie ai producatorului sau pentru o perioada de 1 an de la livrare daca nu se precizeaza altfel. Bunurile raportate ca fiind defecte, aflate in perioada de garantie specificata pot fi reparate, inlocuite sau schimbate la discretia CONTI GRUP. Partile de schimb si manopera incluse in garantie sunt garantate doar pe teritoriul Romaniei.
    5.3 Bunurile deteriorate in timpul transportului trebuie sa fie raportate in termen de 24 de ore de la data livrarii. Pachetele ce contin bunuri masive, precum frigiderele, trebuie inspectate de catre Client in momentul livrarii pentru a descoperi posibile daune. Acestea trebuie completate intr-un document in momentul primirii. Bunurile care lipsesc trebuie sa fie raportate in scris catre CONTI GRUP in interval de 7 zile de la livrare.
    5.4 Garantiile incluse in aceasta clauza nu sunt aplicabile produselor deterioarete din neglijenta sau vina Clientului, folosite neadecvat sau in neconcordanta cu specificatiile producatorului (inclusiv depozitarea, utilizarea intr-un mediu neadecvat, intreținerea, detartrarea si curatirea). Garniturile, frigorificele, uscatoare pentru filtre, rafturile, tavile, solnitele, lampile electrice, sigurantele, cheile, incuietorile, sticlele, filtrele, sursele de alimentare, prizezele si cablurile, conexiunile pentru furtun si consumabile sunt garantate a fi libere de defecte la livrare, iar orice prejudiciu cauzat in urma livrarii trebuie sa fie raportate catre CONTI GRUP in termen de 24 de ore pentru a se califica in procesul de inlocuire, reparare sau restituire a banilor. Bunurile marcate “fara garantie comerciala” sunt vandute fara garantie doar daca este specificat altfel. Apelul la servicii de mentenanta care nu sunt incluse in perioada de garantie pot fi taxate aditional inclusiv in situatiile in care Clientul a uitat sau a intarziat sa seteze o intalnire. Niciun produs nu va fi vandut pe baza principiului “vanzare sau retur” fara aprobarea in aprealabil de catre CONTI GRUP.
    5.5 CONTI GRUP poate anula in termeni rezonabili, garantii pentru marfuri care au fost sau sunt suspectate ca au fost modificate, falsificate, servite, reparate fara  aprobarea prealabila de catre CONTI GRUP.
    5.6 Drepturile legale ale clientilor care plaseaza comenzi in calitate de consumatori privați (asa cum este stipulat prin lege) nu sunt afectate.
    5.7 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 10 zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
    • IN CONTUL DIN CARE S-A FACUT PLATA
    • NUMERAR PERSONAL CU CONDITIA CA SUMA SA NU DEPASEASCA MAXIMUL ADMIS DE LEGEA 70/2015
  1. Incheierea acordului
    6.1 CONTI GRUP isi rezerva dreptul de a anula sau suspenda, prin notificarea clientului, orice comanda a carei plata a fost intarziata sau neefectuata in conformitate cu Clauza 3 a acestui Acord.
    6.2 CONTI GRUP isi rezerva dreptul de a anula prezentul acord in cazul in care Clientul nu isi poate plati datoriile, intra in faliment sau are un ordin de lichidare realizat de un administrator, lichidator.
    6.3 CONTI GRUP isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula acest acord in momentul in care livrarea de bunuri sau executarea prezentului acord este afectata de factori in afara controlului CONTI GRUP precum elemente de forta majora, cauze naturale, interventii guvernamentale, sanctiuni sau legislatii.
    6.4 CONTI GRUP isi rezerva dreptul sa anuleze orice comanda in cazul in care clientul este suspectat  in mod rezonabil ca nu are dreptul legal sa achizitioneze produse specifice (precum solventi sau cutite).
  1. Limitarea raspunderii
    7.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora.
    7.2 Bunurile vandute nu sunt asigurate pentru livrare decat sub acordul CONTI GRUP in momentul acceptarii comenzii.
  1. Dreptul la proprietate intelectuala si industriala
    8.1 Produsele vandute sau furnizate de CONTI GRUP pot fi supuse dreptului de autor (fie ca sunt detinute de CONTI GRUP sau o terta parte), iar Clientul este de acord sa nu incalce sau prejudicieze orice proprietate intelectuala sau drepturi de autor asociate bunurilor.
    8.2 Protectia informatiilor furnizate de Client in temeiul prezentului acord sunt prezentate in politica de confidentialitate a CONTI GRUP (disponibile pe website).
  1. Jurisdictie
    9.1 Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre CONTI GRUP si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
    9.2 Orice drept sau obligatie continute in prezentul acord sunt distincte si separabile, iar daca una sau mai multe din aceeasi sunt declarate invalide, ilegale, nule sau inaplicabile restul vor continua sa functioneze in masura permisa si acceptata de lege.

Client Nou

Inregistrează Cont

Prin creearea unui cont vei putea face cumpărături mai rapid, vei fi pus la curent cu comenzile, si vei tine evidenţa comenziilor efectuate de tine. In plus beneficiezi de puncte de fidelitate

Continuare

Client existent