Toate produsele sunt acoperite de catre o garantie legala în conformitate cu legile din România si cu toate standardele aplicabile europene.
Politica de returnare
La TopGastro, returnarile sunt usoare! Ne straduim sa oferim cea mai buna experienta în ceea ce priveste cumparaturile, inclusive returnari rapide si fara bataie de cap. Speram ca veti fi satisfacut cu fiecare achizitionare pe care o faceti, dar în anumite cazuri, un client poate sa vrea sa returneze un articol.
Unde trebuie sa returnez produsele mele?
Clientii din Europa pot returna produsele catre depozitul din Europa ( România); alternativ, putem aranja sa ridicam produsele via UPS de la adresele specificate.
Exista taxe în ceea ce priveste returnarea unui produs?
Orice eroare aparuta din partea TopGastro va rezulta în returnari si taxe cu titlu gratuit.
Va rugam sa cititi întotdeauna ghidurile de cumparare mentionate si cele de marimi pentru a va ajuta în a selecta produsele potrivite. Nu ne asumam raspunderea pentru comenzile plasate si livrate care contin masuri sau produse incorecte. Erorile din partea clientului vor fi supuse unei taxe de returnare si manevrare specificate de catre serviciul de livrare ales.
S-a pierdut sau deteriorat un obiect în timpul expedierii.
Daca articolul dumneavoastra a suferit deteriorari pe durata expedierii, va încadrati pentru rambursarea întregii sume; ca alternativa, vi se poate expedia un nou produs imediat. În momentul cererii restituirii sumei, va rugam sa fiti pregatiti sa furnizati Serviciului Clienti poze care arata în mod clar problema articolului si numarul curierului cât mai devreme posibil. De asemenea, va rugam sa furnizati si documentatia „Dovada Deteriorarii” din partea curierului.
Pentru a raporta un articol pierdut sau deteriorat, va rugam sa contactati Serviciul Clienti prin urmatoarele date de contact:
0727 788 358, EMAIL – comenzi@topgastro.ro
Produse cu probleme calitative
Toate produsle noastre au garantie în ceea ce priveste materialului si calitatea executiei timp de 12 luni. Daca apare un defect si daca Echipa Serviciul Clienti primeste o reclamatie valida pe durata perioadei de garantie, va putem oferi schimbarea produsului, serviciul de reparatii sau noi componente pentru înlocuire. Noi vom fi responsabili pentru toate taxele de expediere.
Garantii
Toate produsele, daca nu este mentionat altfel, au o garantie de minimum 12 luni în ceea ce priveste defectele de fabricare. Pentru garantii extinse, va rugam sa va adresati personalului nostru.
Va stam la dispozitie în caz de eventuale întrebari despre oferta dumneavoasatra si va rugam nu ezitati sa ne contactati pentru detalii suplimentare.